پـــــیـام نــورزاد

رسانـه‌آموزشــے،کاربردیـ و توسعـ‌ـه کسب و کار

پـــــیـام نــورزاد

رسانـه‌آموزشــے،کاربردیـ و توسعـ‌ـه کسب و کار

سلام خوش آمدید

آموزش ساخت شماره مجاز

شماره مجازی چیست؟

خیلی ساده و قابل فهم بخواهیم توضیح دهیم، شماره غیر حقیقی یا واقعی را شماره مجازی می گویند! یعنی اینکه نیازی نیست شما برای ساخت اکانت در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام که داشتن شماره و دریافت sms جزء قوانین ورود به آن است، بروید شماره خرید کنید و اینکه با اینکار تا تعداد محدودی شماره میتوانید بخرید و سیمکارتی که دریافت میکنید نا محدود اس ام اس دریافت خواهد کرد و فیزیکیست! اما شماره مجازی اینگونه نیست، فقط برای ساخت اکانت است و همانطور که در اسمش پیداست مجازیست، مثلا میخواهید در تلگرام ثبت نام کنید، کافیست شماره را وارد کنید و مراحل را پیش بروید و بعد کد تایید را بزنید و تمام! اکانت شما در تلگرام ساخته شد. 

آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا

برای اینکار کافیست وارد سایت textnow شوید، که برای ثبت نام و دریافت کامل مراحل باید حتما از فیلترشکن استفاده کنید و با آی پی ایران کارتان سرانجامی نخواهد داشت، خلاصه بعد از وصل شدن به فیلتر شکن و ورود به سایت، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و مراحل ثبت نام را کامل کنید، بعد از ثبت نام یک شماره به شما خواهد داد، متأسفانه در این قسمت پیش شماره را ننوشته که همه  ۱+ می باشد.

 مرحله آخر : اکانت خود را بسازید

خب هم اکنون شماره در اختیار شماست، آن را در تلگرام وارد کنید و منتظر کد بمانید، بعد از وارد کردن شماره حساب خود را در سایت نگاه کنید، در یک قسمت کد را به شما نشان می دهد که بعد از دیدن آن کافیست وارد تلگرام شوید و کد را بزنید و از اکانت خود لذت ببرید

اگر اکانت تلگرامتان ریپورت بود

اکانتتان را تست کنید ببینید آزاد است یا ریپورت، برای اینکار کافیست به ربات اسپم بات پیام دهید و درصورتی که اکانت شما ریپورت بود از ربات درخواست آزاد سازی اکانت کنید و کمتر از چند روز به احتمال زیاد حل خواهد شد.

شماره مجازی رایگان امنیت ندارد!

نکته مهمی که در این آموزش ساخت شماره مجازی رایگان یاد بگیرید این است هر رایگانی مشکل خود را دارد! این سایت ممکن است بعد از یک هفته شماره شما را به شخص دیگری بدهد و باعث وارد شخص دیگر در اکانت شما شود که برای همین پیشنهاد میکنیم به هیج وجه کار های مهم خود را با این شماره ها انجام ندهید، یا از یادداشت های شخصی یا گذاشتن تصاویر شخصی در این شماره به شدت خودداری فرمایید.

 

نظرات (۴)

  • بهنام نورزاد
  • سلام 

    لطفا اگه امکانش هست منو دنبال کنید دوستان

    پاسخ:
    بله،قطعاً چشم

    واقعاً عالیه مطالتبتون

    لطفا آموزش های کاربردی مثل همین مطلب رو بزارید،واقعاً عالی و به بیان ساده توضیح دادین،سپاسگزارم 

    پاسخ:

    تشکر می‌کنم از لطفتون لطفاً بصورت ناشناس پیام ندین
  • امیر امیری
  • واقعا خیلی مطلب عالی و خوبی بود

  • بهنام نورزاد
  • خداقوت کلی انرژی گرفتم 👌👌👌👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    پـــــیـام نــورزاد

    ☆ رســانـه تـخــصصیــے پـــیـامـ نــورزاد ☆ تولــــــید محتوا ساخت تیزر برنامه نویسی اندروید

    نویسندگان